cikgu tadika

Assalamualaikum ustazah hidayah ! may Allah bless you ustazah hidayah

ialah ucapan pertama yang aku dapat masa masuk tadika.Seriously,hati aku cair dengar.haha.Tapi,untuk jadi ustazah..errr takpelah aku pun terima walaupun tudung aku takdelah labuh mana,.Aku interview hari rabu minggu lepas dan terus tulis nak masuk kerja bila-bila masa je.Esok terus dapat mesej masuk kerja hari khamis.

Aku fikir lama jugak nak kerja kat sini.Tapi sebab takde kenderaan lagi (yang ade motor yang aku pernah eksiden dulu,trauma nak pergi keje naik motor tak hilang lagi) jadi aku pilih kerja ni.Lagipun,aku nak experience macammana nak ajar orang.

awkward...

waktu aku masuk kelas.semuaaaa budak pandang .Aku pun cakap kenapa kamu pandang-pandang?

ustazah tak tau ke nak suruh kiteorang buat apa?

hahahaha

awkward..

tapi budak-budak ni sangat jujur.Aku cuma perlu bayangkan aku kena jaga 45 orang affan dan arief.Tapi perangai macam-macam.Apepun kerja memang takde pressure.Sebab budak pukul pun tak simpan dalam hati.Dia datang balik cakap I'm sorry ustazah hidayah.

haih...serius cair

tapi,sekarang dah tak awkward dah.Ade budak yang suka ,ade budak yang tak suka.Bila reading time,ustazah lain semua budak beratur..aku...adelaa dua tiga orang yang nak balik cepat.

senang kojo den.haha


Comments

Popular posts from this blog

ubat selsema

part 4:masjid dan makam imam syafi'e

part 1:masjid imam 4 mazhab