Majlis solat hajat ke lapan

Assalamualaikum

Macam biasa lepas habis praktikal exam,straight sebelum mula written exam,geng pharmily akan buat solat hajat.Mintak doa dari-NYA supaya dipermudahkan urusan kami semua.

Aku kononnya dah prepare satu lagu untuk ganti ucapan dari senior (taktau pun ade benda ni semua,junior buat secret group dan plan senyap senyap).Adelah dekat sebulan aku practice lagu dua minit music pencuri.lirik aku gubah ikut suka hati.Tapi,last-last aku tak presentkan pun sebab..adelah sebabnya.haha

Tujuan aku buat macamtu takut aku menangis masa bagi ucapan,ataupun suara serak-serak keluar.Tak mahulah dek non.Tapi,alhamdullillah aku boleh bagi sedikit pesanan pada adik,abang, dan kakak aku.

Junior buat video yang sangat touching tapi aku tak menangis sebab gamba aku banyak benda-benda tak senonoh je kurang hasam,ambikla yang comel comel sikit.Tapi,still the best video aku pernah tengok.Dan dorang bagi kiteorang hadiah handmade labcoat ade tulis nama dalam bahasa arab.^^ Suka sebab lima tahun aku tak pernah tukar labcoat.

terima kasih korang sebab sanggup buat benda ni semua.Aku harap sangat lepas ni kita boleh gather dekat malaysia buat solat hajat sama-sama untuk mintak kerja kat satu hospital ke,tak kena buli dengan doktor,nurse,dan staff lain ataupun sewaktu dengannya.

Kiteorang sebagai dahan pokok,dengan adenya korang sebagai ranting-ranting.kita dapat hasil buah yang manis dan segar pada masa hadapan.(dah semua orang nak sedih pasal pokok)
















Lirik lagu 

Jangan sedih bila kiteorang dah takde
Jangan buat air mata
nanti bila sampai satu masa,korang pun balik juga
Jumpa kat Malaysia

jangan ponteng kelas suka-suka
Jangan kasi marah lecturer
nanti bila dapat exam paper
kita jugak yang merana
jangan buat muka

kan ku simpan memori
lima tahun kita semua
kan ku simpan cerita
suka duka tangis gembira
kalau ada terkasar bahasa
bajet macam besar kepala
sorry semua

jangan gaduh dengan budak arab
perangai tak serupa muka
tutup mata tutuplah telinga
tapi otak jalan juga
dah nasib kita

kan ku simpan memori 
lima tahun kita semua
kan ku simpan cerita
suka duka tangis gembira
kalau ada hutang apa-apa
halalkan semua

Really needs a camera.kerja curi gamba orang update blog,instagram,we chat hahah
xo






Comments

nabila azmi said…
kejapnya masa berlalu...its been five years kan dyh..
huhuu

fighting till the graduation day...hehehe insyaallh boleh
hidayah azman said…
kejap je ngah.dari zaman tahun satu nangis laptop kena curi.hahaha

klasik betul pengalaman first time dtg mesir

Popular posts from this blog

ubat selsema

part 4:masjid dan makam imam syafi'e

part 1:masjid imam 4 mazhab