London (bahagian 2)

Hi semua..

Ok jom teruskan lagi perjalanan.Hari kedua aku bangun awal,sebab nak kemas –kemas barang.Roomates aku semua jenis tidur awal kot.Bila balik malam tadi,aku pulak yang kena mendengket dengket naik atas katil.Nak makan sandwich dengan epal pun,orang atas katil gerak-gerak.Jadi,pagi tu aku breakfast macam biasa.Rupanya belum start puasa lagi.heheh
Sementara tunggu adik aku siap,aku turun dekat kaunter surf internet kejap.Tiba-tiba ade orang mabuk duduk tepi aku.Tersedu sedu dia tak tau kenapa.Tapi,dia tak kacau pun.Bila adik aku dah siap kiteorang terus gerak ke Oxford Street.

TIME FOR Shopping!

Kebanyakan kedai baru nak start sale.Tapi,Primark memang tengah sale harga durian runtuh.Aku beli dua sneakers bunga-bunga.3 pound satu.Adik aku rembat barang laki.Beli buah tangan untuk ayah dan adik sikit.Family tidak boleh dilupakan, kawan-kawan pun dapat jugak.jangan risau:3
Masa tengah jalan-jalan dekat situ,boleh pulak ade parade.Ingatkan parade untuk awareness against breast cancer.Rupanya parade of Gay.ew! Tapi,ramai orang join,ade yang kononnya represent as muslim dan cakap Allah loves gay.blergh..Ya Allah maafkan mereka sesungguhnya mereka tidak mengetahui.

Lepastu  pergi makan dekat café.Order Americano ,cappuccino dan white and black waffle.emm sedapnya…menikmati hari terakhir berpuasa.Sempat jugak call umi bagitau kiteorang dah selamat sampai,selamat makan,selamat buat papejelah.

Dah rehat sekejap,kiteorang pergi landmark yang paling besar dekat London.Big band.

Dan seterusnya,kiteorang lepak dekat Hyde park.Dekat sini serius lawa sebab ade burung merpati,tupai,angsa,itik segala jenis binatang yang comel.haha.


Malam tu lebih kurang pukul 9,kiteorang bertolak ke Victoria Station.Bye London! Till we meet again.

Comments

Popular posts from this blog

ubat selsema

part 4:masjid dan makam imam syafi'e

part 1:masjid imam 4 mazhab